Despre noi

Școala Gimnazială "Iosif Pervain" Cugir

Școala Gimnazială „Iosif Pervain” din Cugir se distinge prin tradiția unui învățământ de calitate, în care sunt susținute performanța și valorile în concordanță cu standardele naționale și europene. Managementul performanței este un factor semnificativ ce contribuie la succesul instituției noastre de învățământ.

Ne propunem să asigurăm acces la învățătură, să identificăm, să promovăm calitățile și aptitudinile fiecărui elev capabil să aleagă ce este mai potrivit fiecăruia, sperând în adaptarea lui la această societate dinamică.

Este o şcoală modernă:

  • clase dotate cu calculatoare, videoproiectoare, mobilier adecvat etc
  • sală de sport
  • teren sintetic

Şcoala Gimnazială ”Iosif Pervain” CUGIR are subordonate următoarele structuri:

  • Şcoala Primară Mugeşti, situată în localitatea componenta Mugeşti, învăţământ simultan cu clasele  pregătitoare – a IV-a;
  •  Grădiniţa cu program prelungit ”Piticot” Cugir, cu patru grupe de preşcolari, una cu program normal, trei grupe cu program prelungit
  • Grădiniţa nr. 1 Cugir, cu o grupă combinată cu program normal;

Mihai JURJ

director unitate de învățământ
Viziunea școlii

În lungul drum al existeţei  sale  Școala Gimnazială ”Iosif Pervain” Cugir a învăţat şi a produs învăţare, munca de zi cu zi a elevilor şi dascălilor a determinat identitatea şi evoluţia instituției, construind în permanenţă dimensiunile sale esenţiale: tradiţia şi calitatea.

Adaptându-se în mod firesc cerinţelor societăţii de mâine şi promovând o dezvoltare susţinută şi conformă realităţilor europene, viziunea școlii reprezintă, dincolo de proiectul de dezvoltare, o stare de spirit a conducerii, personalului, elevilor, părinţilor şi comunităţii locale în efortul de a asigura o șansă la performanță pentru fiecare.

Misiunea școlii

Şcoala Gimnazială ”Iosif Pervain” Cugir încearcă să satisfacă nevoia fiecărui elev de a se simţi competent, într-un spaţiu al respectului faţă de sine şi faţă de ceilalţi, să asigure dezvoltarea liberă, integrală, armonioasă a individualităţii umane, în formarea personalității autonome şi creative.

Profilul absolventului cugirean dintotdeauna s-a conturat astfel:

  • responsabil faţă de propria pregătire;
  • cu deprinderi de muncă intelectuală, în sensul învăţării şi educaţiei permanente;
  • capabil de a-şi dezvolta datele personalităţii prin diferenţiere, nu prin uniformizare;
  • competent și capabil de performanță;
  • creativ;
  • implicat în activități de voluntariat și proiecte extracurriculare;
  • deprins în abilităţile de viaţă.